24 November

Kategori: Bilder / 2008-11-24 ▲ 18:45:07



Hej på er!
Vilken trög dag idag, har varit hur trött som helst fattar inte hur jag kan vara så trött efter en slapp helg. Sandrita hade ju såklart försovit sig i morse så det blev inget matteprov för henne idag heller men hon hann ju vara med på två lektioner idag. Det tycker jag är värt en kram till henne sedan! Det blev ingen mat i skolan idag för vi hann inte jag trodde verkligen att jag skulle dö ett tag men tur ändå att Sandrita fick en lysande ide att köpa muffins!
Min pojkvän kom förbi till min skola sista lektionen med en chokladhjärtan så gullit av honom!

Nu funderar jag på att träffa Chris eller bara slappa kan inte bestämma mig. Fårse hur jag gör men nu ska jag äta lite med familjen först PussLove  Jackie

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









RSS 2.0