Godkväll!

Kategori: Bilder / 2008-11-23 ▲ 20:31:31


Heejsan! Nu har vi nyss tittat på Gossip girl och dem är ju helt underbara. Älskar verkligen alla i Gossip girl men vem gör inte det liksom? Sandrita och Chris åkte hem nyss inte så kul att vara själv utan dem bästa. Men en sak är kul jag och min pojkvän Chris har vart ihop i två månader imorgon! Gud vad jag älskar Chris trodde verkilgen inte att man kunde bli så kär.
Idag så hade jag och Sandrita hur kul som helst vi spelade in massa filmer när vi sjöng till Bubbles! Vi har haft en jätte soft och mysig dag idag med massa bus älskling!
Imorgon ska Sandrita tidigare till skolan för hon har ju missat matteprovet inte så ovanligt om man heter Sandrita.... Men jag får ju sovmorgon som att jag har vart så duktig och gjort matteprovet gud så härligt!
PussLove Jackie

Kommentarer
♥ Anonym

vilket hår:O

2008-11-26 ▲ 19:57:08



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









RSS 2.0