Godmorgon!

Kategori: Bilder / 2008-11-21 ▲ 07:24:11


Godmorgon! Nu ska jag äta frukost och senare hämta upp min syster Sandrita. Det är ju fredag idag hur skönt som helst. Helgen är ju det bäst då kan man sova hela dagarna om det är så fast det ska nog inte jag göra. Jag tror inte att vi har så många lektioner idag men jag vet att sista lektinonen är gymnastik. Jag och Sandrita kommer säkert vara klara från skolan halv fem idag tidigast för vi är så länge kvar i omklädningsrummet och sjunger och dansar! Vid fem då så får jag träffa min underbara pojkvän ska bli så mysigt att få pussa på honom. Sandrita får gå ut och ragga killar ikväll hon är ju den snyggaste singelbruden i stan! Nu måste jag gitta till frukostbordet vi hörs ett stort PussLove från Jackie!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









RSS 2.0