090417

Kategori: Allmänt / 2009-04-17 ▲ 22:38:43
Godkväll allihopa! Hoppas alla har haft en rolig vecka med mycket sol och skoj! Vi har iallafall haft en vecka med mycket att göra.
 Idag har jag varit i skolan som vanligt med vår underbara klass! Efter skolan kom jag hem till mamma och pappa som hade lagat jättegod mat och även min syster och hennes pojkvän kom över för att fira min pappa som fyllde år igår! Det har varit en jättemysig kväll. Fast nu saknar jag min Jackie!    

Nu har jag planerat att gå och krypa under täcket för jag ska upp tidigt och dansa imorgon på Kulturskolan. Det ska vara öppet hus för personer som funderar på att börja dansa, fota eller lära sig att måla mm. Jag och flera stycken till ska hjälpa både min balettlärare och hip hop lärare att visa upp vad danserna innebär. Kom gärna förbi och prova på! Ta med en kompis!  
Kl. 10-11 - Balett  Kl. 11-12 - Hip hop     

Efter det ska jag hem och packa väskan för då ska jag(och uppvisningsgruppen) vidare till Trollhättan och dansa med deras dansgrupp. Vi ska öva inför vårt kommande gemensamma framträdande. Ska bli jätteroligt!    
Ha en bra kväll så hörs vi imorgon!  Ett stort PussLove från Sandrita♥

Kommentarer
♥ rebecka evelina

Vart är det:p

2009-04-18 ▲ 09:38:06



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









RSS 2.0