God kväll!

Kategori: Allmänt / 2009-04-04 ▲ 23:11:21
Idag har det varit en helt underbar dag jag hoppas verkligen att alla har tagit vara på den här härliga vårdagen! Jag och Sandrita har varit ute och tagit lite härliga vårkort idag och så har vi grillat! Senare så åkte vi hem till mig och stekte kött eller Sandrita och Zalle försökte men dem brände alla mat. När vi hade ätit den brända maten så hörde jag ett högt ljud utanför fönstret och Sandrita trodde det var några skurkar som skulle döda oss så hon tog fram kökskniven och börja skrika. Det var riktigt roligt måste jag säga!

Imorgon så blir det en varm dag till hoppas jag på för min bror fyller 15 år imorgon och det bästa av allt är att min pojkvän kommer hem från fjällen imorgon. Gud vad jag har saknat honom trodde inte man kunde sakna någon så mycket men det kunde man!

Jag hoppas att alla snyggingar får en bra och solig söndag imorgon puss på er!

PussLove Jackie♥

Kommentarer
♥ Din prins!

Naaw älskling vad gullig du är ! har saknat dig hur mkt som helst o saknar dig nu med hur mkt som helst! <3

2009-04-15 ▲ 10:13:13



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









RSS 2.0