Satellite Heart

Kategori: Allmänt / 2011-12-30 ▲ 21:41:21

Heeey!

Jag har inte bloggat på evigheter men jag har inte haft nån lust alls faktiskt. Hoppas att ni mår great! Jag sitter i soffan och sprängs snart. För jag råkade äta alldeles för mycket idag igen. Imorgon är det nyår också, och jag är deppig så jag "pallar" inte som alla säger. Att fira alltså. Så jag och Jackie ska bara ta det lugnt eller lugnt blir det väl aldrig med oss två hihi men äta massa gött och sånt. Jag ska jobba imorgon också. Det känns inte som nyår. Det känns inte ens som att julen var för det gick så fort. Och vart är snöön?? Åh vad jag är virrig, pjuh.

Nu ska jag duscha och bara ta det lugnt här hemma. Så ni får ha det bra amigos!!

PussLove Sandra


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









RSS 2.0