Heeey Ya

Kategori: Allmänt / 2011-11-28 ▲ 00:57:33


Jag ligger helt dööd i sängen! Det har vart en jättemysig helg. Vi har hunnit med att laga mat och bara mysa hemma, vi har hunnit med att springa runt på stan för att leta julklappar( fast jag hittade inga, bara till mig själv haha.) Vi har hunnit med att besöka Carlsbergs bryggeri, springa på stan igen, gå till en bar och prata en hel kväll, titta på 10 avsnitt av How I met your mother??, sprungit runt på stan igen och ni ska veta hur mycket jag har ätit... Pjuuh haha! Men det är skönt att vara hemma.

Doooock ska ni veta hur fruktansvärt rädd jag var på vägen hem, ÅÅÅH. Precis som Jackie berättade är jag så himla rädd för blåst! Jag vet inte varför men jag får verkligen ont i hela kroppen för att jag blir så skraj haha. Så det var mindre kul när bilen höll på att flyga iväg på hemresan.

Goodnaattt påå er ♥

PussLove Sandyyy

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









RSS 2.0