...Untitled

Kategori: Allmänt / 2011-11-28 ▲ 21:08:45
Idag hämtade vi ut lite paket från Nelly som vanligt! Det blev lite mer skor.. Sen åt jag  mat hos min syster Emma och efter det har jag dansat! Nu sitter jag i mitt sovrum, instängd och ensam. För Filip blev trött på mig så han tog av handtagen på dörren.. Så nu kommer jag inte ut. ELAKT!

Ska visa lite grejer jag köpte i Köpenhamn i helgen också, men det går inte att ladda upp biler..Wiii. Två toppar och ett litet halsband med ett S på. Jag tycker det är megafint när folk har  någon annans bokstäver eller namn på sina smycken.  Men man ska ju inte glömma bort sig själv heller! Så för första gången köpte jag med min egen bokstav på. Precis som Carrie i Sex and the city haha.♥

PussLove SSS

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









RSS 2.0