Lörra

Kategori: Allmänt / 2012-04-21 ▲ 23:57:41
Igår var vi ute på världens skogsvandring med Jackies mamma och vovvarna. Såå mysigt!

Idag har jag jobbat hela långa dagen  och nu är jag så MÄTT! Jag har ätit allt i min väg.. kyckling, pommes, chips, nötter choklad och glass? Jag gillar inte ens glass, men listan kan göras lång...Aaaah! Och igår hade jag och syster Emma myskväll så då drog jag också en påse chips.. Jag suger haha.

Ha en mysig lörrakväll babes!

PussLove Sandrut

Lite bilder från de senaste dagarna. ∞

image description
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

Kommentarer
♥ Mamma

Det var jätte mysigt att promenera med er och vovvarna. Men min fot :( blev leedsen...puss o kram

2012-04-22 ▲ 23:52:50



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









RSS 2.0