MargaluxX

Kategori: Allmänt / 2012-04-23 ▲ 01:31:15


Margaux Lonnberg måste vara en av de coolaste bruttorna i blogguniversum. Det är bara något med hennes bilder och filmer som är magiskt! Hon lägger upp en hel del coola bilder som hon själv inte tagit. Kolla bara det senaste på bland annat Georgia May Jagger eller på modellen Alice Dellal. Men dom bästa är ju hennes egna! Wa döör på känslan och ljuset i dom. Ni måste kolla om ni inte gjort det. Helt helt MAGISKT!

Idag har jag och Jackie haft mysdag i regnet för hon åker ju till London imorgon!! Jag önskar att jag kunde knö ner mig i hennes resväska!

Natti folks♦

PussLove Sandrut

Kommentarer
♥ anonym

Hur långa är ni?

2012-05-01 ▲ 00:02:04



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









RSS 2.0