Snapshot

Kategori: Allmänt / 2012-04-25 ▲ 00:53:55

Hey lovers!

Just nu ligger jag i min stooora säng, och är MÄTT på chokladparanötter! Mumsis! Och trots att min säng är cirkus 3 meter bred så ligger Lilleman mitt på mig. På Mig och min mätta mage.

Idag har jag vart hundvakt för Jackies vovvaar en stund innan mitt jobb! Och gudars vad vi mös. Jag hade en härlig dag på mitt älskade jobb. Jag tror faktiskt inte jag förstår själv ibland hur bra jag faktiskt trivs där. Vi är som en liten familj! Vi är som Kings of Leon innan dom splittrades. Det bestämde vi på vårt senaste personalmöte!! Tänk att såna frågor ska vi ta upp på våra MÖTEN! Det ni haha.

Åå förresten så saknar jag Jackie till tusen idag! Fast jag vet att hon är skitkul och springer runt i alla butiker hon bara hinner!

Natti.
PussLove Sandrut


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









RSS 2.0