Bananas

Kategori: / 2012-08-19 ▲ 21:25:38
Några bilder från vår craaaazyyyyy fredagskvääll! Det var verkligen ett tag sedan vi var ute och hade SÅ kul!
 
I lördags vaknade jag av att min lillebror som sov över hos mig drog med mig till min kusin i Göteborg. Och jag var nog fortfarande lite fullis när han frågade så jag sa ja trots att jag egentligen hade planerat att ligga i koma hela dagen haha.. Men Det var myyysigt. Idag har jag och Jackie varit duktiga och tränat lite! Och efter det kom min kära chef Andy hem till mig med sina goooa barn som ville busa med Lilleman! Och Elin var såklart med hon också! Vääldigt mysigt.
 
 
Nu ska jag återgå och mysa med choklaaad och mysa med Lilleman hihiih♥
 
PussLove Sandyy

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









RSS 2.0