Shameless

Kategori: / 2012-08-16 ▲ 11:49:01

Hey allihopa!!

Ja som ni såg har jag nu precis som allla andra hippa bloggare( hehe) en ombre på skallen. Jackie gjorde den på mig förra Helgen, det känns bra för det mesta tycker jag, den är ju skitbra gjord! men ibland ser det ut som en hjälm och jag känner mig sjukt blek vissa stunder, men vem bryr sig! Har ju varit blond och levt livet några år nu så det är väl på tiden att jag färgar håret bruuunt och Lugnar mig hiihi.

Just nu står jag på jobbet och hänger om så fint här så! Blir nästan stolt haha.

Och eftersom att jag inte bloggat på ett tag kan jag ju berätta att jag älskar att bo vägg i vägg med Jackie haha. Det har ju varit en dröm sedan vi var små, det är verkligen supermysigt!

Och jag kan ju erkänna att jag vill ha Solitairejeansen också haha.

Och jag vet att mitt hår ser hemskt ut på bilden, hade inget bättre..
Vi hörs senare!

PussLove Sandrut


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









RSS 2.0