Solitaire

Kategori: / 2012-08-15 ▲ 19:15:16
Hallå snyggingar!! Vad har ni för er i detta underbara väder? Jag tog mig en sväng till stranden idag men när jag kom dit så blev det mulet fyyy... Så jag åkte hem igen och då blev det klarblått igen så himla typiskt!! Jag har i alla fall städat och lagat mat och ska även baka ikväll och ut i skogen och ta bilder på min små hundar. Jag har nämligen viljat ha en stor tavla länge som ska sitta över sängen men har inte hittat den perfekta. Då kom iden om att jag ska förstora upp en fin bild på mina små bebisar!! Kan inte bli bättre. 
 
Sedan så får Sandra nog bjuda över mig på lite te hahah. Sedan Sandra flytta vägg i vägg med mig så har vi haft temys varje kväll typ. Älskar och mysa med min bästa vän för vi är verkligen inte som några
andra tillsammans, så jävla knäppa hahah.
 
Förresten så har jag nu beställt dessa snygga Dr denim solitarie jag tror Sandra också kommer vilja ha dom hahah!! Ska vi slåvad?
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









RSS 2.0