Godkväll

Kategori: Allmänt / 2012-01-31 ▲ 17:54:23
Hallå babes!
Nu har jag precis ätit pizza gud vad jag är nyttig men jag är ju faktiskt sjuk... Som Sandra sa så ska vi till fjällen i mars och åka lite bräda, ska bli superkul!
Jag vill göra massa saker det är så jobbigt när man inte kan för att man är sjuk. Vill bli frisk nu!! Har tröstat mig med att internetshoppa i alla fall hihi. Jag är ju shoppingberonde så det var väldigt jobbigt för mig i Thailand hahah skoja.. Men fick beställt massa småsaker från H&M. Här får ni se denna söta topp jag har beställt, beställde den även i vit också. Dessa snygga skor beställde jag också älskar platån! Och så beställde jag massa massa saker mer!!!
PussLove J

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









RSS 2.0