Vem Kysste Elin Bakom Ryggen På Marie

Kategori: Allmänt / 2012-01-28 ▲ 01:07:36

Godnatt på er!

Idag blev det soffhäng hemma hos Jackie hela dagen. Vi fick pratat ut om allt som hänt det senaste och vi fick ätit en massa gott samt onyttigt. Haha. Efter det hamnade jag i soffan hemma hos mor & far. Och trots att jag redan tryckt i mig en hel kebabtsllrik tvingade mamma mig att äta en bit av hennes hemlagade pizza.( som hon till o med gjort på gluten för min skull) haha, så jag kunde inte tacka nej. Idag har jag helt enkelt blivit gödd.

Vi sitter och kollar på ett program om Nambia. Guuuuuuuud vilka vackra människor det finns!! Åh. Mycket tv idag också. Och så har jag pärlat lite armband för mamma hade köpt fina pärlor till mig.
Nu ska jag snart åka hem till min boyfriend.

Godnatt!
PussLove Sandra


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









RSS 2.0