Night

Kategori: JackieOsandrita / 2012-07-04 ▲ 23:27:33
Hello babes!!

Nu har jag tänkt att krypa ner i den stora dubbelsängen hemma hos min familj. Jag ville inte sova själv hemma i natt så jag åkte hit istället myys!

Idag har jag och Sandra handlat fisk i fiskbilen så åkte vi ut till Skeppsviken och proppa i oss den fisken haha... Vi har drömt oss bort till Hawaii sååå i underbart kommer det att bli Woop!! Vi ska nämligen dit i februari till våra vänner som ska plugga där! Kommer bli awesome! Surfa, sola och dricka massa färgglada drinkar ska vi göra haha sedan så ska vi åka vidare till LA och festa med kändisar kommer bli sååå grymt!

Det är något lustigt med oss att vi alltid lyckas hamna tillsammans med kändisar det slutar alltid såå och det är så himlans coolt! På festivalveckan lyckades vi att få spendera vår kväll/natt med wolfmother och dom är ju sjukt kända. Såå grymt. Aja nu ska jag sluta prata kändisar haha!
Godnatt!!

Föresten jag saknar en person sjukt mycket hihi!! Ni med? Hope!

PussLove J

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









RSS 2.0