Midsommar!

Kategori: JackieOsandrita / 2012-06-22 ▲ 16:45:52

Waaaah. Trevlig midsommar kära läsare! Igår kväll badade jag badtunma natten lång och råkade somna där ute på wcpe. Men det blev inte så mycket sömn för det var så sjukt ljust hela natten! Såg på Twilight också, och det var perfekt miljö att se dom filmerna där för man lever sig in sjukt mycket och allt känns verkligt maha. Idag har jag jobbat hela dagen och jag och Jackie Ska ju hitta på något skoj! Vi har några alternativ men vi vet inte vad vi ska välja!

Just nu sitter jag hemma hos min familj och PROPPAR i mig sill och jordgubbar. Proppade även i mig en tårta på jobbet hahaha. Det var en rar kille som jobbade på Pondus som kom in med en tårta han bakat. Så snällt! Och vem är jag och inte äta upp den?!

Tjoho!
PussLove Sandrut


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









RSS 2.0