Theori

Kategori: Allmänt / 2012-06-14 ▲ 01:46:49


Stella Mccartney. Ääälskar clutchen! Så shiny och fin. Lite kul är också att vitt är det nya svarta. Man ser så ljus ut. Jag köpte faktiskt en vit, transparant långkjol förut på JC. Såå fin. Jag ska på bröllop i helgen och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig... Men man får inte ha vitt va? Något annat som är vitt och väldigt fint är Jackies nya lägenhet, åh vilken dröm säger jag bara. Jag längtar tills jag får min! Bredvid hihi..

Godnatt på er.
PussLove Sandrut

Kommentarer
♥ Johanna Fanikayode

Hej Sandrute:) Jag ska ba ha en rosa typ klänning se den på min blogg på förmiddagen då lägger jag ut den ;)

Ska nu sova över eller åker ni hem på natten?

Kramar Johanna

2012-06-14 ▲ 07:56:52
URL: http://fanikayodes.bloggplatsen.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









RSS 2.0