Black Denim

Kategori: Allmänt / 2012-06-19 ▲ 02:06:23


Ett gosigt litet klädval häromdagen på jobbet! Jag kunde ju ändå inte sova som vanligt så jag passar på att blogga lite. Åh är så himla trött! Jag har inte sovit nästan något i helgen, förutom igår för då sov jag och Jackie ut läääänge. Men det är så konstigt att ha sömnproblem. Var hos doktorn en sväng idag och det kunde visst bero på mitt gluten, men vad vet jag. Jag kanske har en superstressad hjärna som inte vet hur man slappnar av. Det säger min syster iallafall haha. Och att jag alltid har varit sån. Jag kommer ihåg när jag och mina syskon var små och typ kunde komma hem från skolan eller från något annat och satte oss i soffan en stund för att myyysa. Ja, då somnade dom nästan alltid i soffan. Och jag satt där vaken som ett fån. Jag har aldrig somnat mitt på dagen sådär. Hur trött jag än varit. Blablablaaa vad jag tjatar. Ingen annan är ju vaken nu så jag får ju prata med er haha!

Sov så gott!

PussLove Sandrita

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









RSS 2.0