Cannons

Kategori: Allmänt / 2012-03-29 ▲ 00:02:59


Kom på att jag aldrig sover ändå. Så jag kan lika gärna blogga! Världens mysigaste Lilleman ligger här och myser med mig samtidigt som jag lyssnar på underbara Youth Lagoon. Vad gör ni? Jag såg på Djungelns Drottning förut. Dom är ju helväck allihop fast ändå så rara haha! Fast jag blir ändå deppoo när jag ser på det dock. För jag blev inbjuden på casting för Paulina Friman(Starborn) som är med i programmet i höstas. Hon har gjort en låt som heter "Never gonna let me go" och hon ville ha dansare till sin musikvideo, så några kontaktade mig meeen dum som jag var tog jag inte chansen. För jag hade fått Lilleman samma dag. Men jag tror att allt händer av en anledning så förmodligen var det ment to be.

PussLove Sandruttan♥

PussLove SSSS

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









RSS 2.0