Nu kör vi!

Kategori: Allmänt / 2012-03-27 ▲ 20:28:31
Hejsan hoppsan på er!!♥
Idag har jag varit ledig och myst med Sandra i det härliga vårvädret. Vi har fikat på en uteservering i stan och solat samtidigt så att vi får lite färg, det är såå skönt för jag har så himla bra pigment. Så brun blir jag snabbt hahah... Sedan så gick vi och kolla in Sportlife vi har faktiskt tänkt att börja träna så att vi blir lite tighta hahah.. Så imorgon ska vi nog köpa gymkort där.

Just nu äter jag vaniljyohgurt älskar det!! Ska snart titta på Top Modell Sverige såå jävla bra. Jag hoppas att Alice åker ut håller någon med mig?

Jag tänkte visa er lite bilder från fjällen när jag och Sandra åkte snowboard!!

PussLove J

Kommentarer
♥ Anna l

Ja Alice är inte så fin hon borde åkt ut:D

2012-03-27 ▲ 21:06:07



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









RSS 2.0