Sluta Dröm Om Det Ljuva Livet Du Kommer Aldrig Vara Med Om Det Och Be Aldrig Mer Om Ursäkt För Sakerna Du Aldrig Gjorde

Kategori: Allmänt / 2012-03-28 ▲ 23:35:47

Ååh visst var det fint väder igår? Det Kändes precis som en varm junidag! Och idag var det också hyffsat varmt. MEN när jag pratade med Klas igår så sa han att det skulle snöa i helgen?! Blääää.

Nu kom jag ganska nyss hem från Jackie! Vi tränade aldrig för vi kom på att det var stängt haha, så vi för göra det imorgon istället wiii. Jag har aldrig varit en träningsmänniska. Jag tycker verkligen att gym är tråkiga och konstiga. Bollsport kan vara något av det värsta jag vet haha. Dans är det ända jag någonsin har tyckt om. Kanske för att jag har dansat hela livet typ, eller för att man inte tänker på att man tränar, jag vet inte. Men nu ska jag ge gymmet en chans så får vi se!

Natti fellows•

PussLove Sandraa


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









RSS 2.0