Värmeslag höhö

Kategori: Allmänt / 2012-05-23 ▲ 16:15:01

Heeey alla sommarbabes!!

Är ni ute och solar eller? Jag har slappat och ätit tacos plus att jag har ätit upp ett ballerinapaket. Tänkte åka och köpa mig en mjukglass blev så sjukt sugen på det haha!!
Ska kolla på en lägenhet sen också. Jag ska nämligen flytta till något nytt hihi vi får se vart det blir!!

Till helgen blir det 26 grader åhh så gott! Jag och Sandra har fullt upp till helgen för på fredag drar vi till Göteborg och sen hem och packa för att åka vidare till Stockholm på lördagen. Men vi kommer ha sååå kul!

Jag har bokat en spontanresa till mig och Sandra haha så Sandra får bara gilla läget, betala och åka med haha!! Det blir till Cypern i september såå härligt.

PussLove J


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









RSS 2.0